Echipa ParapantaBrasov.ro

Asociatia Club Sportiv MotoParapanta Brasov (ACSMPBV) este formata din piloti si instructori de parapanta licentiati si cu o vasta experienta in zborul cu parapanta si motoparapanta - paratrike / paramotor

Conditia meteo pe urmatoarele 24 de ore este foarte importanta, din acest motiv te rugam sa ne suni inainte de data rezervata pentru confirmarea zborului tau.

Pentru noi siguranta este primordiala!

Consultam constant prognoza si conditiilor meteo. Decizia de a decolara ne apartine si zburam doar daca conditia ne permite un zbor sigur si placut.

Vei zbura numai alaturi de piloti tandem profesionisti

Pilotii tandem sunt licentiati AZLR in zborul cu pasageri si folosesc doar echipamente de zbor omologate si certificate.

Amintirea zborului cu parapanta alaturi de noi, speram sa-ti deschida sufletul si sa te ajute sa iti depasesti limitele naturale.

Suntem intr-o continua aprofundare a tehnicilor de zbor, cu noi ai un zbor sigur si confortabil si suntem gata sa-ti oferim o atmosfera relaxata si pozitiva si o amintire extraordinara alaturi de noi.

Pilot

DOBREA IONUT

Presedinte al ACSMPBV, owner ParapantaBrasov.ro si MotoParapantaBrasov.ro, pasionat de zborul cu parapanta din 1999, pilot licentiat de tandem din 2002, pilot de avion ULM din 2017.

TANDEM
ACROBATIE
PROFESIONALISM
ENGLEZA
Pilot

MACRIN DESA

Pilot parapanta tandem si instructor stagiar cu primele zboruri in 2007, asociatul nostru si owner ZborTandem.ro si HappyCloud.ro Crinu este un tip foarte sociabil si profesionist. Pasiunea pentru aer se impleteste cu apa, Crinu este si Skipper din 2017.

TANDEM
ACROBATIE
PROFESIONALISM
ENGLEZA
ITALIANA
Pilot

CRISTI TUTUNEA

Ghid montan, Instructor parapanta, Instructor schi si owner Your Guide Romania, Cristi este o persoana foarte sociabila si un profesionist. ''Salut ma numesc Cristi, sunt pasionat de munte si zborul cu parapanta. Sunt instructor de zbor si pilot parapanta tandem atestat si zbor de aproximativ 20 de ani.''

TANDEM
INSTRUCTOR
PROFESIONALISM
ENGLEZA
Pilot

CORNEL DORU CALUTIU

''Salut ma numesc Doru, sunt pasionat de zborul cu parapanta, sunt atestat si zbor de aproximativ 20 de ani.''

Pilot

DUMITRU GHELASE

''Salut, ma numesc Dumi, zbor cu parapanta din anul 2009 si in aer ma simt cel mai liber. Dupa ce vei zbura ai sa intelegi de ce spun asta!''

Decolarea cu parapanta, contrar confuziilor frecvente, nu presupune saltul, ci decolarea de pe un deal sau platou. Nu se sare din avion! Decolarea se face usor, alergand cativa pasi.
In functie de conditia meteo si de tipul de zbor, zborul cu parapanta este lin asemeni pasarilor. Pentru un zbor clasic de aclimatizare, decolarea se face pe o conditie stabila si presupune un zbor liniar, pana la aterizare. Zborul de aclimatizare este primul tau contact cu echipamentul si senzatia de zbor, urmand ca in functie de tine, sa optam mai tarziu pentru un zbor dinamic sau termic.
Zborul dinamic cu parapanta presupune o panta (deal, faleza) si un vant destul de puternic pentru a mentine aripa in aer. Soaring (sau zbor dinamic) este tipul de zbor pe care il practica pescarusii la faleza. Pe acelasi principiu, zborul cu parapanta la dinamica este unul placut si de durata.
Zborul termic este un zbor avansat cu castig de inaltime. De la locul de decolare urcam la o inaltime mai mare folosind curentii termici ascendenti. Acest tip de zbor este avansat si presupune o pregatire in prealabil pentru confortul pasagerului. Zborul termic te poate duce la distante semnificative fata de locul de decolare.
Decolarea cu parapanta in tandem, presupune sa alergi cativa pasi impotriva directiei vantului, legat de echipamentul de zbor, urmand cu atentie indicatiile pilotului care decoleaza cu tine.
Ideal, pentru un zbor confortabil si in functie de anotimpul in care zbori ai nevoie vara de: bluza cu maneci sau geaca de vant si ghete cu glezna, iar iarna: geaca groasa de vant sau ski, bocancii cu talpa dura (de munte) caldurosi si manusi.
Pozele si filmarile din timpul zborului le vom trimite prin transfer la adresa de email precizata de tine in ziua zborului sau cel tarziu a doua zi.
Programarea pentru zbor se poate face telefonic, la numerele de telefon afisate pe website sau completand formularul de pe pagina rezervare.
Nu, copii pana in 18 ani, zboara doar cu acordul parintilor. Greutatea minima este 30 kg, greutatea maxima 100kg, trebuie sa fi clinic sanatos si sa poti face cativa pasi in alergare.

AI INTREBARI PENTRU NOI?

Suntem pasionati de zborul liber, poti mentine un contact cu noi pentru mai multe informatii legate de zbor, locuri de zbor sau chiar in eventualitatea in care doresti sa devii pilot de parapanta.

ESTI INTERESAT DE CURSURI?

Te punem in legatura cu instructori de zbor si dealeri de echipamente certificate, ca sa ai din start o experienta placuta in acest sport.

Statutul Asociatiei Club Sportiv Motoparapanta Brasov

 

ASOCIATIA CLUB SPORTIV MOTOPARAPANTA BRASOV
Domiciliul fiscal: Jud Brasov, Rasnov, Strada Campului nr 1
CIF: 38386872
Data eliberarii: 23.10.2017

DENUMIREA, SEDIUL SI DURATA

Art.1 Denumirea asociatiei este” Asociatia Club Sportiv Motoparapanta Brasov”, se constituie in baza OG nr 26/31.01.2000 si este o organizatie a tuturor practicantilor zborului liber, pilotilor si proprietarilor de aeronave ultrausoare, fara scop lucrativ, non profit, neguvernamentala si apolitica.

Art.2 Sediul Asociatiei Club Sportiv Motoparapanta Brasov, este in Rasnov, str Campului nr 1.

Art.3 Asociatia functioneaza pe termen nelimitat.

SCOPUL SI OBIECTIVELE ASOCIATIEI

Art.4 Scopul:

Scopul asociatiei este de a reprezenta interesele practicantilor si aspirantilor zborului cu toate tipurile de aeronave ultrausoare, de a promova zborul in conditii de siguranta aeronautica si de a contribui la dezvoltarea acestui gen de activitate aeronautica.

Art.5 Obiectivele asociatiei:

a) popularizarea si formarea unei imagini corecte asupra activitatilor de zbor cu aeronave ultrausoare precum si desfasurarea acestora in siguranta;
b) utilizarea in scop de agrement si performanta sportiva a aeronavelor;
c) organizarea de cursuri si tabere pentru instruire si perfectionarea teoretica si practica;
d) organizare si participarea la competitii specifice zborului cu aeronave ultrausoare, demonstratii, simpozioane, festivaluri, schimburi de experienta;
e) publicare de materiale specifice, periodice sau neperiodice;
f) promovarea zborului cu aeronave ultrausoare ca sport de masa;
g) incurajarea practicilor sigure de constructie, design, tehnici de zbor si educatie;
h) sa asigure ca practicarea aborului cu aeronave ultrausoare se face cu respectarea normelor de respectare si protejare a mediului;
i) colaborare cu producatori si proprietari de aeronave si echipamente specifice de zbor;
j) efectuarea de zboruri de observare, fotografiere sau filmare aeriana, in scop sportiv, turistic si/sau de agrement;
k) punerea la dispozitie a membrilor Asociatiei de aeronave, echipamente si accesorii specifice de zbor;
l) sustinerea membrilor in vederea obtinerii calificarilor de pilot, pilot tandem, pilot instructor, instructor si inspector examinator, pentru toate categoriile de aeronave ultrausoare;
m) in baza calificarilor obtinute, derularea activitatilor de instruire si scolarizare la sol si in zbor, in vederea obtinerii licentelor de zbor pentru toate categoriile de aeronave ultrausoare;
n) achizitionarea, cesionarea si/sau inchirierea de aeronave, echipamente de zbor precum si terenuri necesare derularii activitatii de intretinere, reparatie si zbor;
o) asigurarea conditiilor de pastrare in siguranta (hangare), intretinere, mentenanta si reparatie a aeronavelor detinute si/sau inchiriate;
p) acordarea de suport catre terti pentru actiuni de zbor pentru salvare, cautare, evacuare sau scopuri umanitare;